Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4542
Назва: Маркетинг некомерційних суб'єктів : теорія, методологія, практика
Інші назви: Marketing of non-profit entities: theory, methodology, practice
Автори: Борисова, Тетяна Михайлівна
Borysova, T. M.
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Борисова, Тетяна Михайлівна. Маркетинг некомерційних суб'єктів : теорія, методологія, практика [Текст] : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра. екон. наук : спец. 08.00.04 - економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності) / Тетяна Михайлівна Борисова. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - 36 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4542
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
avtoreferat-borysova-t.pdf143.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
borysova-t.pdf454.92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.