Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45148
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБлашків, Ольга Володимирівна-
dc.date.accessioned2022-08-04T11:35:21Z-
dc.date.available2022-08-04T11:35:21Z-
dc.date.issued2021-11-25-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45148-
dc.description.abstractЗ огляду на допустиму варіативність змісту навчання, що корелюється сукупністю різноманітних зовнішніх факторів (зокрема, тенденціями розвитку галузі, запитами регіонального ринку праці, специфікою ЗВО, вимушеною багатопрофільністю діяльності перекладача, сучасними вимогами щодо збільшення швидкості виконання перекладу тощо), вважаємо за можливе запропонувати приклади авторського бачення моделювання форм і видів організації навчального процесу для підготовки студентів-перекладачів.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherНаціональний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»uk_UA
dc.subjectЛінгвістичні основи документознавства, інформаційної діяльності та проблеми перекладу, перекладознавчі пограми, модуси курсу, творчі завданняuk_UA
dc.titleЗастосування інтерактивних методів навчання в процесі вивчення курсу «Мовна підготовка: переклад»uk_UA
dc.title.alternativeДокументно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи: матеріали VІ Міжнародної наук.-практ. конф., м. Полтава, 25 листопада 2021 р. / редкол. : І. Г. Передерій, О. Є. Гомотюк та ін. Полтава, 2021. С. 35-39.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник. 2021.pdf2.46 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.