Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45148
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Блашків, Ольга Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2022-08-04T11:35:21Z | - |
dc.date.available | 2022-08-04T11:35:21Z | - |
dc.date.issued | 2021-11-25 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45148 | - |
dc.description.abstract | З огляду на допустиму варіативність змісту навчання, що корелюється сукупністю різноманітних зовнішніх факторів (зокрема, тенденціями розвитку галузі, запитами регіонального ринку праці, специфікою ЗВО, вимушеною багатопрофільністю діяльності перекладача, сучасними вимогами щодо збільшення швидкості виконання перекладу тощо), вважаємо за можливе запропонувати приклади авторського бачення моделювання форм і видів організації навчального процесу для підготовки студентів-перекладачів. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка» | uk_UA |
dc.subject | Лінгвістичні основи документознавства, інформаційної діяльності та проблеми перекладу, перекладознавчі пограми, модуси курсу, творчі завдання | uk_UA |
dc.title | Застосування інтерактивних методів навчання в процесі вивчення курсу «Мовна підготовка: переклад» | uk_UA |
dc.title.alternative | Документно-інформаційні комунікації в умовах глобалізації: стан, проблеми та перспективи: матеріали VІ Міжнародної наук.-практ. конф., м. Полтава, 25 листопада 2021 р. / редкол. : І. Г. Передерій, О. Є. Гомотюк та ін. Полтава, 2021. С. 35-39. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник. 2021.pdf | 2.46 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.