Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44970
Назва: Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Адамів С. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій: автореф. дис. ... канд. пед. наук / С.Є.Адамів; Терноп. нац. пед. ун-т імені В.Гнатюка. Тернопіль: Тернопільський нац.пед.ун-т ім. В.Гнатюка, 2017. 20 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44970
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автореферат Адамів.pdf792.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.