Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44969
Назва: Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Адамів С. Формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій: дис. ... канд. пед. наук / С.Є.Адамів; Терноп. нац. пед. ун-т імені В.Гнатюка. Тернопіль: Тернопільський нац.пед.ун-т ім. В.Гнатюка, 2017. 237 с.
Короткий огляд (реферат): дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/44969
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація Адамів.pdf2.85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.