Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4475
Назва: Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства
Інші назви: Evaluation of the effectiveness of the company communication policy
Автори: Штефанич, Дмитро
Дячун, Ольга
Shtefanych, Dmytro
Diachun, Olha
Ключові слова: комунікаційна політика
оцінка
ефективність
реклама
стимулювання збуту
паблік рилейшнз
персональний продаж
виставки
спонсорство
джерела інформації
Дата публікації: 2014
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Штефанич, Д. Оцінка ефективності комунікаційної політики підприємства [Текст] / Дмитро Штефанич, Ольга Дячун // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2014. - Вип. 1. - С. 111-121.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано підходи науковців щодо оцінювання ефективності комунікаційної політики підприємства загалом, а також в розрізі таких її засобів, як реклама, стимулювання збуту, паблік рилейшнз, персональний продаж та інші. Виявлено в цьому питанні ряд проблем. Розроблені принципи, з урахуванням яких будуть визначені напрями вдосконалення оцінки ефективності заходів комунікаційної політики. Запропоновано дві системи показників: показники оцінювання ефективності та результативні показники. Приділено увагу джерелам інформації, які будуть використовуватися в розрахунках показників ефективності. Викладені напрями подальших досліджень у питаннях, що розглядаються.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4475
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2014 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Штефанич Д..pdf327.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.