Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4341
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВашків, Олександр Павлович-
dc.contributor.authorВашків, Леся Петрівна-
dc.date.accessioned2016-11-04T17:29:35Z-
dc.date.available2016-11-04T17:29:35Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationВашків, О. П. Використання модерації у сучасному навчальному процесі [Текст] / О. П. Вашків, Л. П. Вашків // Вища освіта України. – 2008. – № 4. – С. 117–122.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4341-
dc.description.abstractУ статті розглядаються методичні аспекти застосування модерації у навчальному процесі, характеризуються її особливості та переваги порівняно з традиційними формами навчання. Methodological aspects of use of moderation in the educational process are considered in this article. Its characteristics and advantages are characterized in comparison with the traditional forms of learning. В статье рассматриваются методические аспекты использования модерации в учебном процессе, характеризуются ее особенности и преимущества в сравнении с традиционными формами обучения.uk_UA
dc.publisherКиїв, МОУuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectінтерактивне навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальна технологіяuk_UA
dc.subjectмодераціяuk_UA
dc.subjectмодераторuk_UA
dc.subjectкластерuk_UA
dc.titleВикористання модерації у сучасному навчальному процесіuk_UA
dc.title.alternativeMethodological aspects of use of moderation in the educational processuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Використання модерації у сучасному навчальному процесі.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.