Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4337
Назва: Теоретична модель розвитку професійних творчих здібностей особистості практичного психолога
Інші назви: The theoretical model of development professional creative abilities of personal practical psychologist
Автори: Шандрук, Сергій
Shandruk, Serhiy
Ключові слова: циклічно-вчинковий підхід
закономірність
творча особистість
принцип учинковості, циклічності, метасистемності, синергійності
професійні творчі здібності
етапи творчого процесу
фази творчого процесу
стратегії розвитку креативних здібностей
самоорганізація творчого процесу
професійна креативність
cyclically-deed approach
regularity
creative personality
principle of consessions, cyclicity, metasystems, synergy
professional creative abilities
stages of the creativeprocess
the phases of the creative process
strategies of development creative abilities
self-organization of the creative process
professional creativity
Дата публікації: 2015
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Шандрук, С. Теоретична модель розвитку професійних творчих здібностей особистості практичного психолога [Текст] / Сергій Шандрук // Психологія і суспільство. - 2015. - № 4. - C. 107-121.
Короткий огляд (реферат): Творча діяльність студентів є одним із головних чинників ефективності освітнього процесу, котрий спрямований на підготовку фахівців, на становлення і розвиток творчої особистості професіонала. Традиційна система вищої освіти зорієнтована переважно на розвиток конвергентного мислення, себто на формування лише однієї позиції в оцінці явищ чи фактів, тоді як сучасне суспільство вимагає докорінного перегляду освітньої моделі наявної системи вищої школи. Відтак першочерговим завданням підготовки фахівців є розвиток професійних творчих здібностей студентів на нових концептуальних засадах. Саме тому у статті здійснено намагання рефлексивно реінтегрувати зміст принципів циклічно-вчинкового підходу на предметне поле дослідження ґенези професійних творчих здібностей особистості через застосування принципів учинковості, циклічності, метасистемності та синергійності, що повною мірою уможливлює на методологічному рівні визначити психологічний зміст етапів творчого процесу, фаз творчого діяння, стратегій і тактик зреалізування фахової продуктивної праці, рівнів креативної самоорганізації творчої індивідуальності майбутніх фахівців. У підсумку обґрунтовано авторську теоретичну модель розвитку професійних творчих здібностей особистості на засновках циклічно-вчинкового підходу, що утворює систему формування творчого потенціалу, становлення творчої особистості фахівця, розвитку його профкреативності. The creative activity of students is one of the main factors of efficiency of educational process, which aims at training specialists on the establishment and development of the creative person of professional. The traditional system of higher education focused primarily on the development of convergent thinking, that is, the formation of only one position in the assessment of facts or phenomena, while modern society requires radical revision of the educational model of existing the higher school. Therefore primary task of training of specialists is the development of professional creative abilities of students on new conceptual basis. That is why in the article implemented an attempt reflexively reintegrate the content of principles of cyclically-deed approach on subject field of research the genesis of professional creative abilities of personality through application the principles of consessions, cyclicity, metasystems and synergy that fully allows on methodological level to determine the psychological content of the stages of the creative process, phases of creative actions, strategies and tactics of realization professional productive labor, levels of creative self-organization of creative individuality of future specialists As a result substantiated the author’s theoretical model of development professional creative abilities of the personality on the basis of cyclically-deed approach that makes the system of formation creative potential, formation creative personality of specialist, development of its professional creativity.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4337
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2015. - № 4 (62)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Шандрук С..pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.