Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4202
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТрішкіна, Ніна-
dc.contributor.authorTrishkina, Nina-
dc.date.accessioned2016-11-01T09:21:58Z-
dc.date.available2016-11-01T09:21:58Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationТрішкіна, Н. Удосконалення управління вищими навчальними закладами на засадах маркетингу [Текст] / Ніна Трішкіна // Управлінські інновації : зб. наук. пр. ТНЕУ / редкол. : Н. Г. Акулова, В. Я. Брич, М. Пітер ван дер Гук [та ін.]. - Тернопіль : ТНЕУ, 2013. - Вип. 3. - С. 177-183.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4202-
dc.description.abstractВ статті розглянуто місце маркетингу в освітній діяльності, складові маркетингу та використання їх у процесі управління навчальним закладом, проаналізовано особливості маркетингового підходу в управлінні вищою освітою, а також розроблено рекомендації щодо формування комплексу маркетингу у вищих навчальних закладах. The paper considers the place of marketing in educational activities that make marketing and use in the management of the institution in modern terms, developed guidelines for the formation of the marketing in higher education, analyzed marketing approach in education.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectвищий навчальний закладuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectскладові маркетингуuk_UA
dc.subjectкомплекс маркетингуuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectтоварна політикаuk_UA
dc.subjectполітика ціноутворенняuk_UA
dc.subjectкомунікаційна політикаuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectmarketing elements of marketinguk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subjectmarketing conceptuk_UA
dc.subjectmarketing strategyuk_UA
dc.subjectproduct policyuk_UA
dc.subjectpricing policyuk_UA
dc.subjectcommunication policyuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectadministrationuk_UA
dc.subjecthigher educationuk_UA
dc.titleУдосконалення управління вищими навчальними закладами на засадах маркетингуuk_UA
dc.title.alternativeMarketing of complex in higher educational institutionsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Управлінські інновації Випуск 3 2013 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Трішкіна Н..pdf221.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.