Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41756
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСемчишин, Ліда Михайлівна-
dc.date.accessioned2021-05-31T13:28:56Z-
dc.date.available2021-05-31T13:28:56Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41756-
dc.description.abstractРозглянено економіко-математичну модель для продовження стосунків з клієнтами в електронному бізнесі .Показано застосування економіко-математичних досліджень.uk_UA
dc.subjectматематичні методиuk_UA
dc.subjectекономіко-математична модельuk_UA
dc.subjectелектронний бізнесuk_UA
dc.subjectсистема обмеженьuk_UA
dc.subjectматричні многочлениuk_UA
dc.subjectматрицяuk_UA
dc.titleЗастосування економіко-математичних дослідженьuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семчишин.doc165 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.