Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4150
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBak, Melania-
dc.date.accessioned2016-10-31T10:38:53Z-
dc.date.available2016-10-31T10:38:53Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationBak, Melania. The brand of accounting from the perspective of accounting strengths and weaknesses in the 21th century [Текст] / Melania Bak // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку : вітчизняний та зарубіжний досвід : зб. тез доп. IX Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених і студентів / редкол. : Л. І. Вергун, Ю. В. Мельник, О. Легкий. - Тернопіль : ТНЕУ, 2016. - С. 101-103.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4150-
dc.publisherТернопіль, ТНЕУuk_UA
dc.titleThe brand of accounting from the perspective of accounting strengths and weaknesses in the 21th centuryuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:ІННОВАЦІЙНІ ПРОЦЕСИ ЕКОНОМІЧНОГО ТА СОЦІАЛЬНО- КУЛЬТУРНОГО РОЗВИТКУ : ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВАК.pdf342.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.