Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40951
Назва: Маркетингова стратегія просування баз зеленого туризму
Інші назви: Marketing Strategy for the Promotion of Green Tourism Bases
Автори: Кармаз, Микола Васильович
Дата публікації: 2020
Видавництво: Тернопіль : ЗУНУ
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/40951
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кармаз Микола.pdf1.33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.