Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/4031
Назва: Методичні аспекти викладання базових понять інституціоналізму у вищій школі
Інші назви: Methodological aspects of teaching basic concepts of institutionalism in high school
Автори: Вашків, Олександр Павлович
Ключові слова: інститут
інституція
інституціоналізм
інституційне середовище
система правил
базові економічні інститути
власність
влада
управління
праця
прибуток
рента
підприємницький дохід
заробітна плата
інституційна зміна
інституційна структура
Дата публікації: 2006
Видавництво: Тернопіль, ТНПУ ім. В.Гнатюка
Бібліографічний опис: Вашків, О. П. Методичні аспекти викладання базових понять інституціоналізму у вищій школі [Текст] / О. П. Вашків // Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету ім. В. Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2006. – № 7. – С. 70–76.
Короткий огляд (реферат): Висвітлюються особливості викладання у вищій школі окремих базових понять інституційної економіки: інституцій, інститутів, інституційної структури економіки та інституційних змін. Зокрема розглядаються і зіставляються різні погляди у потрактуванні цього понятійно-категорійного апарату, а також акцентується увага на методичних підходах та окремих аспектах їх викладання в студентській аудиторії. Акцентується увага на базових системотворчих економічних інститутах: власності, владі, управлінні та праці, які є основою для отримання чотирьох специфікованих доходів – прибутку, ренти, підприємницького доходу та заробітної плати. Ці чотири види доходів формують систему стимулів, що є спонукою до інституційних змін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/4031
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.