Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3981
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВашків, Олександр Павлович-
dc.date.accessioned2016-10-19T13:32:20Z-
dc.date.available2016-10-19T13:32:20Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationВашків, О. П. Методичні аспекти оцінки та аналізу конкурентоспроможності підприємства [Текст] / О. П. Вашків // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2010. – № 2. – С. 88–95.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3981-
dc.description.abstractРозглядаються методичні підходи оцінки й аналізу конкурентоспроможності підприємства з погляду концепції ієрархії чинників Т. Коно. Методика розширює можливості аналізу конкурентоспроможності підприємства, орієнтуючись на найважливіші її складові: частку ринку, яку займає підприємство, інноваційний потенціал, виробничі та збутові потужності підприємства, стратегію підприємства, потенціал вищої ланки керівництва, найголовніші результати діяльності. Запропонована методика є інструментарієм отримання об’єктивної інформації для системи управління конкурентоспроможністю підприємства. Methodological approaches of evaluation and assessment of the competitiveness of enterprises are considered in terms of T. Kono’s hierarchy concepts of factors. The technique enhances the possibilities of the analysis of competitiveness, based on its essential components: market share, which is occupied by an enterprise; innovation capacity; the potential to produce and to sell; strategy; senior management’s potential; the most important results of business activities. The technique is the tool providing objective information in the management system of enterprise's competitiveness.uk_UA
dc.publisherТенопіль, ТНЕУuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectієрархія чинників конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectінноваційний потенціалuk_UA
dc.subjectчастка ринкуuk_UA
dc.subjectпоказники конкурентоспроможностіuk_UA
dc.subjectаналізuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectinnovation capacityuk_UA
dc.subjectsenior management’s capacityuk_UA
dc.subjectindicators of competitivenessuk_UA
dc.subjectanalysisuk_UA
dc.subjectevaluationuk_UA
dc.titleМетодичні аспекти оцінки та аналізу конкурентоспроможності підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeMethodological aspects of assessment and analysis of competitiveness of enterprisesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.