Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3950
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМикитюк, Петро-
dc.contributor.authorМикитюк, Віталій-
dc.contributor.authorMykytiuk, Petro-
dc.contributor.authorMykytiuk, Vitaly-
dc.date.accessioned2016-10-17T12:17:42Z-
dc.date.available2016-10-17T12:17:42Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationМикитюк, П. Оцінювання ринку виробників полівінілхлоридних профілів України [Текст] / Петро Микитюк, Віталій Микитюк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. - 2016. - Вип. 2. - С. 150-158.uk_UA
dc.identifier.issn1993-0240-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3950-
dc.description.abstractПідвищення ефективності діяльності промислових підприємств та їх адаптація до нових економічних умов забезпечується розвитком методологічних можливостей економічного аналізу на основі комплексної реалізації його функцій у господарських процесах. Зазначено, що основною передумовою вдосконалення методичних складових економічного аналізу є розширення його функціональної спрямованості, особливо в частині аналізу маркетингової діяльності, як основи формування антикризової політики підприємств, розвитку їх конкурентних переваг та зміцнення ринкової позиції. Оскільки маркетингове середовище ринку промислової продукції об’єктивно обумовлюється трансформаційними процесами національної економіки, тенденції та особливості його формування досліджено через призму співвідношення попиту і пропозиції та з урахуванням специфіки типу ринку, що є перманентно стабільним на певний проміжок часу. Результати аналізу маркетингової діяльності підприємств актуалізуються при виборі шляхів оптимізації служби маркетингу, розробці і впровадженні заходів для збільшення ринкової частки, обсягів реалізації продукції та виробництва. За результатами дослідження на вітчизняному ринку виробників полівінілхлоридних профілів на макроекономічному, регіональному та мікроекономічному рівнях оцінено конкурентоспроможність промислових підприємств. Сформульовані авторами детермінанти враховують прикладні аспекти збуту та реалізації продукції, ціноутворення, попиту та пропозиції, ресурсного забезпечення промислових підприємств і конкретизують пріоритетні напрями їх інвестиційного розвитку. Розглянуто підходи до визначення специфіки прояву діагностичної функції економічного аналізу для основних видів діяльності суб’єкта господарювання з метою подолання неоднозначності в її трактуванні. Удосконалено практичні основи реалізації діагностичної функції оцінювання маркетингової діяльності підприємств- виробників віконних профілів для підвищення їх ефективності за несприятливих ринкових умов. Зроблено висновки, що вітчизняний полівінілхлорид-профіль (ПВХ- профіль) орієнтується на вартість імпортної продукції, оскільки імпорт займає велику частину на ринку України. Отже, динаміка цін внутрішніх виробників відповідає динаміці цін на імпорт. Зазначено, що вартість ПВХ-профілю вітчизняного виробництва істотно не змінювалася, не дивлячись на подорожчання імпортного профілю, що пов’язано з тим, що вітчизняні виробники реалізовували складські залишки.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.subjectаналіз маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectбудівельний ринок Україниuk_UA
dc.subjectмаркетингове оцінювання ПВХ-профілів в Україніuk_UA
dc.subjectпрогноз цін ПВХ-профілівuk_UA
dc.subjectекспорт- імпорт ПВХ-профілівuk_UA
dc.titleОцінювання ринку виробників полівінілхлоридних профілів Україниuk_UA
dc.title.alternativeEvaluation market of PVC profile Ukraineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2016 Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Микитюк П..pdf162.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.