Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36788
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСохацька, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2020-01-23T13:28:29Z-
dc.date.available2020-01-23T13:28:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36788-
dc.publisherМаркетинг і цифрові технології. 2017. № 2. С. 4-31.uk_UA
dc.titleЕфективність цифрових маркетингових комунікацій: від постановки мети до оцінювання результатуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ефективність цифрових маркетингових_2017.pdf789.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.