Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36762
Назва: Розвиток інструментів маркетингових комунікацій пивоварних підприємств у цифровій економіці
Автори: Сохацька, Олена Миколаївна
Легкий, Олег Андрійович
Дата публікації: 2016
Видавництво: Науковий економічний журнал «ІНТЕЛЕКТ XXI», Випуск №5, 2016. – С.84-90
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36762
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Розвиток інструментів маркетингових комунікацій_2016.pdf530.84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.