Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36721
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПідгурська, Ірена Андріївна-
dc.contributor.authorЛегкий, Олег Андрійович-
dc.date.accessioned2020-01-22T21:08:10Z-
dc.date.available2020-01-22T21:08:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36721-
dc.description.abstractУ статті розкрито основні аспекти інформаційного забезпечення конкурентного аналізу та досліджено його основні складові в цифровому бізнес-середовищі; запропоновано оцінювати стратегічні передумови ведення бізнесу в Інтернеті за допомогою розробленої матриці за відповідними універсальними категоріями; виокремлено передумови здійснення конкурентного аналізу активностей конкурентів у цифровому вимірі; запропоновано базову класифікацію конкурентного аналізу в мережі Інтернет, що передбачає виокремлення експертного (неавтоматизованого) та сервісного (автоматизованого) виду аналізу; виокремлено та розкрито основні категорії експертного конкурентного аналізу; наведено приклади поширених сервісів для автоматизованого конкурентного аналізу в мережі Інтернет.uk_UA
dc.publisherМаркетинг і цифрові технологіїuk_UA
dc.relation.ispartofseriesDOI: 10.15276/mdt.3.3.2019.3;№3-
dc.subjectаналіз конкурентів, конкурентна розвідка, бенчмаркінг, цифровий маркетинг, Інтернет-маркетингuk_UA
dc.titleКонкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конкурентний аналіз.pdfМаркетинг584.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.