Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36721
Назва: Конкурентний аналіз інформаційного бізнес-середовища у цифровому маркетингу.
Автори: Підгурська, Ірена Андріївна
Легкий, Олег Андрійович
Ключові слова: аналіз конкурентів, конкурентна розвідка, бенчмаркінг, цифровий маркетинг, Інтернет-маркетинг
Дата публікації: 2019
Видавництво: Маркетинг і цифрові технології
Серія/номер: DOI: 10.15276/mdt.3.3.2019.3;№3
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито основні аспекти інформаційного забезпечення конкурентного аналізу та досліджено його основні складові в цифровому бізнес-середовищі; запропоновано оцінювати стратегічні передумови ведення бізнесу в Інтернеті за допомогою розробленої матриці за відповідними універсальними категоріями; виокремлено передумови здійснення конкурентного аналізу активностей конкурентів у цифровому вимірі; запропоновано базову класифікацію конкурентного аналізу в мережі Інтернет, що передбачає виокремлення експертного (неавтоматизованого) та сервісного (автоматизованого) виду аналізу; виокремлено та розкрито основні категорії експертного конкурентного аналізу; наведено приклади поширених сервісів для автоматизованого конкурентного аналізу в мережі Інтернет.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36721
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конкурентний аналіз.pdfМаркетинг584.64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.