Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36720
Назва: Competitors’ analyses in digital business environment.
Автори: Підгурська, Ірена Андріївна
Легкий, Олег Андрійович
Ключові слова: competitive analysis, competitive intelligence, benchmarking, digital marketing, internet marketing
Дата публікації: 2018
Видавництво: Економіка та суспільство
Серія/номер: №19;10.32782/2524-0072/2018-19-85
Короткий огляд (реферат): Main components of competitive analysis in digital marketing were investigated, strategic preconditions for doing business in digital environment were determined, competitive analysis prerequisites of competitors' activities in digital dimension were identified, basic classification of competitive analysis in the Internet was proposed, main categories of expert competitive analysis were defined and analyzed in the article.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36720
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Competitors' analyses in digital business environment.pdfMarketing209.52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.