Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36694
Назва: Сучасні прийоми маркетингу у сфері швидкого харчування
Автори: Братко, Олександра Семенівна
Дячун, Павло
Дата публікації: 2019
Видавництво: Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід» .Тези доповідей ХІІ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів. - Тернопіль: ТНЕУ», 2019. С.64-65.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36694
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_2019_1.pdf4.34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.