Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36692
Назва: Маркетингові стратегії при виході на зарубіжні ринки
Автори: Братко, Олександра Семенівна
Дзісяк, Лідія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Інноваційні процеси економічного і соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід» // Тези доповідей ХІ міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів. - Тернопіль: ТНЕУ», 2018.- С.69-71
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36692
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_2018.pdf1.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.