Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/36289
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисяк, Олена Володимирівна-
dc.contributor.authorЩербина, Юлія Михайлівна-
dc.date.accessioned2019-12-02T14:21:10Z-
dc.date.available2019-12-02T14:21:10Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationБорисяк, О. В. Трансформація маркетингових комунікацій підприємства в умовах діджиталізації бізнес-процесів [Текст] / О. В. Борисяк, Ю. М. Щербина // Конкурентоспроможність вітчизняних підприємств-надавачів послуг громадського транспорту : актуальні проблеми та європейський досвід їх вирішення : зб. тез доп. ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих вчених з міжнар. участю [м. Тернопіль, 24-25 жовтня 2019 р.]. Тернопіль : ТНЕУ, 2019. – С. 14-15.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/36289-
dc.titleТрансформація маркетингових комунікацій підприємства в умовах діджиталізації бізнес-процесівuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_Щербина.pdf738.29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.