Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/35736
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПанасюк, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorЗагородна, Ольга Михайлівна-
dc.contributor.authorСерединська, Віра Миколаївна-
dc.date.accessioned2019-11-04T16:18:42Z-
dc.date.available2019-11-04T16:18:42Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПанасюк В.М., Серединська В.М., Загородна О.М. Інфраструктура ринку. Електронний науково – практичний журнал. № 30, 2019. – С.154-161uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/35736-
dc.publisherІнфраструктура ринку. Електронний науково – практичний журнал. № 30, 2019. – С.154-161uk_UA
dc.titleАналітичне забезпечення маркетингової програми фінансової установиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.pdf230.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.