Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34536
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВеретик, Андрій Йосипович-
dc.date.accessioned2019-07-12T10:22:39Z-
dc.date.available2019-07-12T10:22:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34536-
dc.titleОсобливості формування бренду в діяльності туристичного підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeFeatures of brand formation in the activity of the tourist enterpriseuk_UA
Розташовується у зібраннях:2018-2019 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Веретик А.Й.pdf1.01 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.