Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/34034
Назва: Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях
Інші назви: Pricing as a component of a marketing strategy for the development of tourism destinations in the West-Ukrainian border areas
Автори: Кифяк, Олександр
Kyfiak, Oleksandr
Ключові слова: прикордонні області
переваги
туристичні дестинації
туристичні послуги
туристичні продукти
ціна
ціноутворення
особливості
Дата публікації: 2019
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Кифяк, О. Ціноутворення як складова маркетингової стратегії розвитку туристичних дестинацій в західноукраїнських прикордонних областях [Текст] / Олександр Кифяк // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – 2019. – Вип. 1. – С. 51-59.
Короткий огляд (реферат): Визначено на основі аналізу та спостережень за ефективністю використання туристичних можливостей в західноукраїнських прикордонних областях, що основними перевагами в них є наявність визначних памʼяток історії, культури, архітектури; наявність унікальних природних рекреаційних ресурсів; близькість кордону та транспортна доступність; організовані місцеві прикордонні обміни (перетин кордону туристами, місцевими жителями, бізнесменами); наявність етнічних звʼязків; знання мов, традицій, звичаїв, обрядів; транскордонне співробітництво та членство у єврорегіонах; розвинута прикордонна інфраструктура; пропускна спроможність прикордонних пунктів перетину та ін. Встановлено у результаті моніторингу та порівняння цін на туристичні послуги і туристичні продукти в західноукраїнських прикордонних областях та суміжних регіонах інших країн розбіжність у цінах на однаковий кількісний набір туристичних послуг, їх якість, та функціональне призначення, а також фактори впливу на ціноутворення в туристичних дестинаціях. Визначено на прикладі ціноутворення в туристичній дестинації «Львів туристичний» особливості та найбільш поширені методи ціноутворення. Зазначено, що вивчення попиту на туристичні послуги в туристичних дестинаціях «Львів туристичний», «Буковель спортивний», «Трускавець лікувальний», «Моршин оздоровчий», «Туристична Буковина», «Хотин історичний» сприяло встановленню нестандартних підходів до ціноутворення у цих дестинаціях. Запропоновано динамічне регулювання цін для споживачів залежно від цінності, яку вони очікують отримати від надання тих чи інших послуг та інші підходи, що ґрунтуються на засадах фінансових можливостей туриста, де ціни на групові туристичні поїздки в супроводі екскурсоводів, гідів-перекладачів, інструкторів в розрахунку на одну особу набагато нижчі, ніж ціна для індивідуальних туристів; а нові, ексклюзивні, спеціально розроблені тури спонукають до впровадження клієнтоорієнтованого ціноутворення тобто договірної ціни в точці рівноваги інтересів продавця та покупця. Встановлено, що в багатьох популярних туристичних дестинаціях в західноукраїнських прикордонних областях, парадигма фіксованого ціноутворення переходить до парадигми динамічного ціноутворення, і динамічні стратегії ціноутворення в разі належного використання виграють у стратегій фіксованого ціноутворення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/34034
ISSN: 1993-0240
Розташовується у зібраннях:Вісник ТНЕУ 2019 Випуск 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кифяк.pdf702.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.