Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/33745
Назва: Організаційні аспекти впровадження CRM-систем у діяльність підприємства
Автори: Марцінковська, Олександра
Легкий, Олег
Ключові слова: CRM–система
бізнес-процеси
управління персоналом
цифровий маркетинг
проектний менеджмент
внутрішні комунікації
CRM–system
business processes
personnel management
digital marketing
project management
internal communications
Дата публікації: 2018
Видавництво: Економічна думка
Бібліографічний опис: Марцінковська, О. Організаційні аспекти впровадження CRM-систем у діяльність підприємства [Текст] / Олександра Марцінковська, Олег Легкий // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. - 2018. - Вип. 23. - С. 81-85.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено основні ознаки CRM–систем та функціональність поширених платформ за основними напрямками – управління продажом, маркетингом, комунікаційних зв’язків із суміжними відділами; доведено доцільність використання CRM–систем при використанні проектного підходу до управління в контексті «канбан»–процесів та методології «AGILE», окреслено стадії впровадження CRM–систем на підприємстві з позиції управління персоналом та використання цифрових джерел інформації для прийняття управлінських рішень; зазначено основні переваги використання CRM–систем як для бізнес-процесів загалом, так і для маркетингу та організації робочого процесу зокрема. The article covers the main features of CRM–systems as well as the functionality of common platforms in the main scopes – sales management, marketing, communications with related inner departments; the feasibility of applying CRM–systems alongside with the usage of the project management approach in the context of the Kanban- processes and the methodology "AGILE" has been proved; the stages of implementation of CRM–systems at the enterprise from the position of personnel management and use of digital sources of information for making management decisions are outlined; the main advantages of using CRM–systems for business processes in general, as well as for marketing and organization of the work process in particular, are outlined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/33745
Розташовується у зібраннях:Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України Випуск 23 2018 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марцінковська.pdf408.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.