Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32887
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрушків, Роман Юрійович-
dc.date.accessioned2019-03-02T17:02:40Z-
dc.date.available2019-03-02T17:02:40Z-
dc.date.issued2017-11-17-
dc.identifier.isbn978-966-654-461-5-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32887-
dc.description.abstractРозкрито сутність сучасних чинників, що впливають на маркетингове середовище фірми, відображає формування міжфункціональних структур в системах менеджменту підприємств, характеризує основні комбінації відкритих та закритих систем управління. Визнечено організаційну ефективність маркетингу, що виявляється не через дублювання функцій інших підрозділів підприємства, а в опосередкуванні зв’язків координації між ними, зменшенні кількості останніх за умов зростаючої невизначеності ринкового середовища. Сформовано напрямки необхідної координації дій у розробці і реалізації маркетингових проектівuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.subjectмаркетинг, маркетингове середовище, елементи маркетингового середовища, менеджмент, системи управління, маркетингові проекти, , функції маркетингу, управління організацієюuk_UA
dc.subjectmarketing, marketing environment, elements of the marketing environment, management, management systems, marketing projects, marketing functions, organization managementuk_UA
dc.titleСУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ АДАПТАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩАuk_UA
dc.title.alternativeMODERN DETERMINANTS OF THE ADAPTATION OF THE MARKETING ENVIRONMENTuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Андушків 2017.docxСУЧАСНІ ДЕТЕРМІНАНТИ АДАПТАЦІЇ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА192.94 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.