Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32782
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКарпенко, Віталій-
dc.date.accessioned2019-02-21T13:14:06Z-
dc.date.available2019-02-21T13:14:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКарпенко, Віталій Актуальні проблеми розвитку інноваційного маркетингу [Текст] / Віталій Карпенко // Цифрова економіка: тренди та перспективи: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції [м. Тернопіль, 25 жовтня 2018 р.] / редкол. : П. Р. Пуцентейло, Б. О. Язлюк, Р. Ф. Бруханський [та ін.]. – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 159-161.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32782-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleАктуальні проблеми розвитку інноваційного маркетингуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:ЦИФРОВА ЕКОНОМІКА: ТРЕНДИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Карпенко В..pdf506.95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.