Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32364
Назва: Програмний інструментарій education intelligence як засіб підвищення ефективності креативного навчання
Автори: Гришачов, В. Ф.
Замятін, Д. С.
Кебкало, О. С.
Михайлюк, А. Ю.
Огнівчук, Л. М.
Тарасенко, В. П.
Ключові слова: інфологічна та когнітивна моделі самостійної навчальної роботи,
індивідуальні освітні траєкторії
оптимізація навчального процесу
когнітивний простір
когнітивний ресурс
системи Education Intelligence
Дата публікації: 2011
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Гришачов, В. Програмний інструментарій education intelligence як засіб підвищення ефективності креативного навчання [Текст] / В. Гришачов, Д. Замятін, О. Кебкало, А. Михайлюк, Л. Огнівчук, В. Тарасенко // Computing = Комп’ютинг. - 2011. - Т. 10, вип. 2. - С. 114-129.
Короткий огляд (реферат): В статті розроблено математичну модель процесу навчання в ході самостійної інформаційно- навчальної роботи учня. Запропоновано спосіб побудови та оптимізації індивідуальних освітніх траєкторій. Проаналізовано вплив застосування спеціалізованих інформаційно-аналітичних систем на показники якості навчального процесу. Введено поняття класу систем Education Intelligence і показано, що використання їх в освітньому процесі є потужним засобом інтенсифікації навчальної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32364
Розташовується у зібраннях:Комп'ютинг 2011 рік. Том 10. Випуск 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Гришачов.pdf2.09 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.