Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32228
Назва: Маркетингові інновації
Автори: Турчин, Л. Я.
Ключові слова: маркетинг
інноваційний процес
інноваційний маркетинг
соціально-відповідальний маркетинг
клієнтоорієнтованість
маркетингові дослідження
інновації
товарна політика
цінова політика
збутова політика
маркетингові комунікації
партизанський маркетинг
соціальні мережі, сервіси
брендинг
індивідуальний маркетинг
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Маркетингові інновації [Електронний ресурс] : консп. лекцій / уклад. Л. Я. Турчин. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - 103 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32228
Розташовується у зібраннях:Курси лекцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Конспект лекцій Маркетингові інновації.pdf1.03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.