Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/32186
Назва: Design and implementation of location and situation based services for a pervasive mobile adventure game
Автори: Kuehn, Eileen
Sieck, Juergen
Ключові слова: Pervasive game
location based services
situation based services
context
sensor networks
mobile phone
Дата публікації: 2010
Видавництво: ТНЕУ
Бібліографічний опис: Kuehn, Е. Design and implementation of location and situation based services for a pervasive mobile adventure game [Text] / Eileen Kuehn, Juergen Sieck // Computing = Комп’ютинг. - 2010. - Vol. 9, is. 1. - P. 62-69.
Короткий огляд (реферат): This paper describes the design and implementation of a location and situation based pervasive mobile adventure game named Sportix. The prototype uses different types of sensor data – including 3D acceleration data and XPS – to determine the current position and activity of the player. Depending on the firm classification, data and quests are retrieved accordingly from a central information system and visualised for the player on the mobile device. By solving quests and performing sports the player is able to participate in the game.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/32186
Розташовується у зібраннях:Комп'ютинг 2010 рік. Випуск 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kuehn.pdf1.38 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.