Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31906
Назва: WSPÓŁCZESNE PROBLEMY ZARZĄDZANIA I MARKETINGU. LEAN MANAGEMENT JAKO ALTERNATYWA I SPOSÓB PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI PROCESÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE
Автори: Zug, Magdalena
Дата публікації: 2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Zug, Magdalena WSPÓŁCZESNE PROBLEMY ZARZĄDZANIA I MARKETINGU. LEAN MANAGEMENT JAKO ALTERNATYWA I SPOSÓB PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI PROCESÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIE [Текст] / Magdalena Zug // Актуальні проблеми вітчизняної економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі: мат. доп. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студ. та молодих вчен.[м. Тернопіль, 15 лист. 2018 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, Ю. А. Богач, Г. А. Заячковська [та ін.] ;відп. за вип. В. М. Островерхов. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 344-346.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31906
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
344.PDF44.79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.