АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ВІТЧИЗНЯНОЇ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 185
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018Можливості розвитку вітчизняних підприємств аграрного сектору на світовому ринкуДовгаль, Богдан
2018Формування та управління організаційною культуроюГороховський, Ігор
2018Сутність та вдосконалення збутової політики на підприємствіГнибедюк, Іванна
2018Особливості та сучасні тенденції розвитку підприємствГаврилюк, Іванна
2018Бізнес-планування розвитку підприємства та підвищення його конкурентоспроможностіВолошин, Ірина
2018Вплив факторів зовнішнього середовища на стратегічний розвиток підприємстваВінтоняк, Ольга
2018Формування стратегії збуту підприємства в сучасних умовахВаськів, Надія
2018Корпоративна культура групи компаній «ФОКСТРОТ»Білик, Роман
2018Товарна стратегія як чинник підвищення ефективності діяльності підприємстваБіланюк, Мирослав
2018Теоретичні аспекти управління життєвим циклом підприємстваБерташ, Ірина
2018WSPÓŁCZESNE PROBLEMY ZARZĄDZANIA I MARKETINGU. LEAN MANAGEMENT JAKO ALTERNATYWA I SPOSÓB PODNIESIENIA EFEKTYWNOŚCI PROCESÓW W PRZEDSIĘBIORSTWIEZug, Magdalena
2018Травертайзінг: інноваційна технологія продажуТурчин, Люба; Коруц, Уляна
2018Контекстна реклама як дієвий інструмент продажуСтасюк, Альона; Попилуйко, Стефан
2018Цифрова економіка: проблеми та перспективиРешетник, Оксана
2018Інтернет-маркетинг як невід’ємна частина просування бізнесуПоловищак, Тереза
2018Застосування прямого маркетингу у вік інформаційних технологійПірхал, Ірина
2018Роль Інтернет-реклами у комунікативній діяльності підприємстваКуракулова, Олена
2018Оптимізація брендингу туристичного центру на основі використання нейромаркетингуКособуцька, Іванна
2018Проблеми маркетингу в Україні та перспективні шляхи їх подоланняКрулевський, Антон
2018Використання успішних маркетингових стратегій у злочинних цілях (на прикладі смертельної гри «синій кит»)Копестинський, Данило
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 21 до 40 з 185