Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorPurnastuti, Losina-
dc.contributor.authorMiller, Paul-
dc.contributor.authorSalim, Ruhul-
dc.date.accessioned2018-10-20T10:09:27Z-
dc.date.available2018-10-20T10:09:27Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationPurnastuti, L. Economic Returns to Schooling in a Less Developed Country: Evidence for Indonesia [Text] / Losina Purnastuti, Paul Miller, Ruhul Salim // Journal of european economy. - 2012. - Vol. 11, Special iss. - Р. 328-342.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31555-
dc.description.abstractThe purpose of this study is to provide an update of the empirical evidence on the private return to schooling in Indonesia using sample data from Indonesian Family Life Survey 4 (IFLS 4). The augmented Mincerian model is utilised to quantify the private return to schooling. The main result obtained indicates that the return to schooling in Indonesia is relatively low compare to other Asian and Less Developed Countries. It is also found that return to schooling for females are significantly different from those of males.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectEarningsuk_UA
dc.subjectexperienceuk_UA
dc.subjectreturns to schoolinguk_UA
dc.titleEconomic Returns to Schooling in a Less Developed Country: Evidence for Indonesiauk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 11 Спецвипуск 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Purnastuti.pdf305.43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.