Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31504
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorMazur, Volodymyr-
dc.date.accessioned2018-10-09T08:10:15Z-
dc.date.available2018-10-09T08:10:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationMazur, V. Hospitality Industry as the Effective Instrument of Travel Business Development [Text] / Volodymyr Mazur // Journal of european economy. - 2015. - Vol. 14, № 3. - P. 268-279.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31504-
dc.description.abstractThe article deals with the essence of hospitality in its content of ambiguity; the instruments of achieving competitiveness in the sphere of hospitality industry were revealed.uk_UA
dc.publisherTNEUuk_UA
dc.subjectHospitalityuk_UA
dc.subjecthospitality industryuk_UA
dc.subjecttravel and hospitality industryuk_UA
dc.subjectstructural elements of hospitalityuk_UA
dc.subjecttourism servicesuk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectconsumer needsuk_UA
dc.titleHospitality Industry as the Effective Instrument of Travel Business Developmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал європейської економіки Том 14 (№3) Вересень 2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Mazur.pdf161.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.