Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31319
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозин, Лариса Володимирівна-
dc.date.accessioned2018-09-07T16:41:08Z-
dc.date.available2018-09-07T16:41:08Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЕкономіка і суспільство: Електронне наукове фахове видання. – 2018. – № 16. – С. 365-374.uk_UA
dc.identifier.issn2313-2165-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31319-
dc.description.abstractУ статті розглянуті особливості формування політики соціально-відповідального маркетингу підприємств-виробників алкогольної продукції у відповідності до ключових мотивацій споживачів алкоголю. Запропонована модель формування поведінки, спрямованої на помірне і відповідальне споживання алкоголю, на основі реалізації комплексу соціально-відповідальних маркетингових заходів.uk_UA
dc.publisherМукачівський державний університетuk_UA
dc.subjectсоціально-відповідальний маркетинг (СВМ)uk_UA
dc.subjectмотивuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subject«алкогольні очікування»uk_UA
dc.subject«відповідальне споживання алкоголю» («responsible drinking»)uk_UA
dc.subjectконформна поведінкаuk_UA
dc.subjectкопінг-поведінкаuk_UA
dc.titleСОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ: ЗВ’ЯЗОК ІЗ МОТИВАЦІЄЮ СПОЖИВАЧІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56.pdf342.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.