Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31319
Назва: СОЦІАЛЬНО-ВІДПОВІДАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ АЛКОГОЛЬНИХ НАПОЇВ: ЗВ’ЯЗОК ІЗ МОТИВАЦІЄЮ СПОЖИВАЧІВ
Автори: Козин, Лариса Володимирівна
Ключові слова: соціально-відповідальний маркетинг (СВМ)
мотив
мотивація
«алкогольні очікування»
«відповідальне споживання алкоголю» («responsible drinking»)
конформна поведінка
копінг-поведінка
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мукачівський державний університет
Бібліографічний опис: Економіка і суспільство: Електронне наукове фахове видання. – 2018. – № 16. – С. 365-374.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуті особливості формування політики соціально-відповідального маркетингу підприємств-виробників алкогольної продукції у відповідності до ключових мотивацій споживачів алкоголю. Запропонована модель формування поведінки, спрямованої на помірне і відповідальне споживання алкоголю, на основі реалізації комплексу соціально-відповідальних маркетингових заходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31319
ISSN: 2313-2165
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
56.pdf342.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.