Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31039
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
dc.contributor.author | Гірняк, Галина Степанівна | - |
dc.contributor.author | Гірняк, Андрій Несторович | - |
dc.date.accessioned | 2018-07-27T11:31:23Z | - |
dc.date.available | 2018-07-27T11:31:23Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | Фурман А.В., Гірняк Г.С., Гірняк А.Н. Психодидактика проектування навчально-книжкових комплексів для студентів ВНЗ: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман, Галина Степанівна Гірняк, Андрій Несторович Гірняк. – Тернопіль: Економічна думка, 2012. – 328 с. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-654-267-3 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31039 | - |
dc.description.abstract | Автори дослідження, відштовхуючись від теорії і методології модульно-розвивального підручника як інструмента полідіалогічної і полісмислової освітньої взаємодії, не лише психодидактично обґрунтовують інноваційний навчально-книжковий комплекс у взаємодоповненні названого підручника, навчального посібника, дисциплінарного тезауруса та освітньої програми самореалізації особистості студента, а й пропонують інтегральну модель поетапного створення навчальних книг нового покоління для сучасного ВНЗ. Причому вказаний комплекс є об’єктом як спрямованого пізнання, так і наукового проектування та новаторського конструювання, підлягає комплексній експертизі якості та експериментальному вивченню на предмет ефективності застосування кожного компонента і системи навчальних засобів у цілому. Крім засадових і похідних принципів, вичерпного переліку нормативних вимог, чинників та умов ефективного проектування НКК, висвітлюється миследіяльнісна технологія психологічно доцільної побудови його змісту і структури як сукупності складових, параметрів, показників та індикаторів, що повновагомо враховують вікові закономірності та індивідуальні особливості психодуховного розвитку та особистісно-професійного зростання кожного студента. Для науковців, управлінців освітньої сфери, педагогів-практиків, психологів, методистів, а також авторів і видавців підручників та посібників, аспірантів і студентів-дипломників педагогічних університетів та училищ. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль: Економічна думка, 2012. – 328 с. | uk_UA |
dc.subject | навчально-книжковий комплекс; підручник; психодидактика; психосемантика; психологічна експертиза | uk_UA |
dc.title | Психодидактика проектування навчально-книжкових комплексів для студентів ВНЗ | uk_UA |
dc.type | Book | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Girnyak_monogr_2013_.pdf | 7.49 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.