Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/31039
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorГірняк, Галина Степанівна-
dc.contributor.authorГірняк, Андрій Несторович-
dc.date.accessioned2018-07-27T11:31:23Z-
dc.date.available2018-07-27T11:31:23Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationФурман А.В., Гірняк Г.С., Гірняк А.Н. Психодидактика проектування навчально-книжкових комплексів для студентів ВНЗ: [монографія] / Анатолій Васильович Фурман, Галина Степанівна Гірняк, Андрій Несторович Гірняк. – Тернопіль: Економічна думка, 2012. – 328 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-654-267-3-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/31039-
dc.description.abstractАвтори дослідження, відштовхуючись від теорії і методології модульно-розвивального підручника як інструмента полідіалогічної і полісмислової освітньої взаємодії, не лише психодидактично обґрунтовують інноваційний навчально-книжковий комплекс у взаємодоповненні названого підручника, навчального посібника, дисциплінарного тезауруса та освітньої програми самореалізації особистості студента, а й пропонують інтегральну модель поетапного створення навчальних книг нового покоління для сучасного ВНЗ. Причому вказаний комплекс є об’єктом як спрямованого пізнання, так і наукового проектування та новаторського конструювання, підлягає комплексній експертизі якості та експериментальному вивченню на предмет ефективності застосування кожного компонента і системи навчальних засобів у цілому. Крім засадових і похідних принципів, вичерпного переліку нормативних вимог, чинників та умов ефективного проектування НКК, висвітлюється миследіяльнісна технологія психологічно доцільної побудови його змісту і структури як сукупності складових, параметрів, показників та індикаторів, що повновагомо враховують вікові закономірності та індивідуальні особливості психодуховного розвитку та особистісно-професійного зростання кожного студента. Для науковців, управлінців освітньої сфери, педагогів-практиків, психологів, методистів, а також авторів і видавців підручників та посібників, аспірантів і студентів-дипломників педагогічних університетів та училищ.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль: Економічна думка, 2012. – 328 с.uk_UA
dc.subjectнавчально-книжковий комплекс; підручник; психодидактика; психосемантика; психологічна експертизаuk_UA
dc.titleПсиходидактика проектування навчально-книжкових комплексів для студентів ВНЗuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Girnyak_monogr_2013_.pdf7.49 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.