Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів, Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-07-21T12:35:03Z-
dc.date.available2018-07-21T12:35:03Z-
dc.date.issued2018-06-30-
dc.identifier.citationАдамів С. Проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів / Світлана Адамів // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези допов. ХI міжнар. наук.-практичної конф. молодих учених і студентів (Тернопіль, 18–19 квіт. 2018 р.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – С. 62–63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30928-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 2018 Адамів С..docxПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ20.19 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.