Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30928
Назва: ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Дата публікації: 30-чер-2018
Видавництво: Тернопіль : ТНЕУ
Бібліографічний опис: Адамів С. Проблеми формування професійної компетентності майбутніх маркетологів / Світлана Адамів // Інноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід : тези допов. ХI міжнар. наук.-практичної конф. молодих учених і студентів (Тернопіль, 18–19 квіт. 2018 р.). – Тернопіль : ТНЕУ, 2018. – С. 62–63.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30928
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези 2018 Адамів С..docxПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ20.19 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.