Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30925
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАдамів (Шумська), Світлана Євгенівна-
dc.date.accessioned2018-07-20T12:38:11Z-
dc.date.available2018-07-20T12:38:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationІнноваційні процеси економічного та соціально-культурного розвитку: вітчизняний та зарубіжний досвід // Тези доповідей VI Міжнародної наукової конференції молодих учених і студентів. – Тернопіль: ТНЕУ, 2013. – С .326–327uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30925-
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleMeasuring Return on Investment in Public Relations with the Help of Social Mediauk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
TEZY 2013.docxMeasuring Return on Investment in Public Relations with the Help of Social Media20.81 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.