Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3082
Назва: Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності: управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко-фармацевтичної промисловості України)
Інші назви: Accounting and the analysis of marketing and marketing activity: administrative aspect (on an example of the enterprises of a chemical-pharmaceutical industry of Ukraine)
Автори: Гавришко, Наталія Василівна
Havryshko, Nataliya Vasylivna
Ключові слова: маркетинг
збут
маркетингові витрати
функціональна сфера діяльності
маркетингова тактика і стратегія
зовнішні маркетингові сегменти
marketing
selling
marketing costs
functional field of activity
marketing tactics and strategy
external marketing segments
Дата публікації: 2001
Бібліографічний опис: Гавришко, Наталія Василівна. Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності : управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко-фармацевтичної промисловості України) [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.06.04 / Наталія Василівна Гавришко. - Тернопіль : ТАНГ, 2001. - 256 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Гавришко Н.В. Облік і аналіз маркетингової та збутової діяльності: управлінський аспект (на прикладі підприємств хіміко-фармацевтичної промисловості України). - Рукопис. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.04 - Бухгалтерський облік, аналіз та аудит. - Тернопільська академія народного господарства. Тернопіль. 2001. У 1994-2000 роках на хіміко-фармацевтичних підприємств України були сформовані відділи маркетингу. Проте маркетинг, як правило, ототожнюють з організацією і стимулюванням збуту продукції. У дисертації з'ясована суть економічних понять "маркетинг" і "збут", акцентовано увагу на відмінностях маркетингової та збутової діяльності. Таке розмежування є важливим для управління, тому що дає змогу проводити відокремлений контроль виконання завдань, які стоять перед цими функціональними сферами діяльності. Основна увага в роботі надана проблемі формування інформації про витрати на маркетингову діяльність в системі бухгалтерського обліку. Зібрані в управлінському обліку дані про маркетингові витрати дають змогу проводити аналіз їх динаміки, структури, виявляти відхилення від кошторису, визначати ефективність маркетингових заходів. Підприємствам, які орієнтуються на маркетингові принципи управління господарською діяльністю, потрібне постійне надходження детальних даних про збут продукції. Важливо, крім аналізу збуту продукції в асортиментному розрізі, аналізувати показники збутової діяльності, розраховані для зовнішніх сегментів - каналів розподілу, географічних ринків збуту. Ключові слова: маркетинг, збут, маркетингові витрати, функціональна сфера діяльності, маркетингова тактика і стратегія, зовнішні маркетингові сегменти. SUMMARY Havryshko N.V. Accounting and the analysis of marketing and marketing activity: administrative aspect (on an example of the enterprises of a chemical-pharmaceutical industry of Ukraine). - the Manuscript. The dissertation on competition of a scientific degree of the candidate of economic sciences on a specialty 08.06.04 - Book keeping, the analysis and audit. - The Ternopil academy of national economy. Ternopil. 2001. In 1994-2000 chemical-pharmaceutical enterprises of Ukraine departments of marketing were generated. Nevertheless, marketing, as a rule, identify with the organization and stimulation of selling of production. In dissertation research the essence of economic concepts "marketing" and "selling" is found out, the attention is stressed on differences of marketing and marketing activity. Such delimitation is important for management as enables to carry out the separate control of performance of problems, which face to these functional fields of activity. The basic attention is given to a problem of formation of the information on expenses for marketing activity in system of book keeping. The enterprises collected in administrative accounts department the data on marketing expenses enable to carry out the analysis of their dynamics, structure to reveal deviations from the estimate, to determine efficiency of marketing actions. To the enterprises, which are guided by marketing principles of management of the economic activities need constant receipt of the detailed data on selling production. Et is important, except the analysis of selling of production in assortment to analyze the parameters of marketing activity designed for external segments - channels of distribution, geographical commodity markets. Key words: marketing, selling, marketing costs, a functional field of activity, marketing tactics and strategy, external marketing segments.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3082
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дисертація Гудзь (Гавришко) Наталії Василівни.pdf2.96 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.