Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30682
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСалюк, Аліна-
dc.date.accessioned2018-07-18T12:00:38Z-
dc.date.available2018-07-18T12:00:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСалюк, Аліна Політичний імідж та політична реклама [Текст] / Аліна Салюк // Соціокультурні та політичні пріоритети української нації в умовах глобалізації : щоріч. наук. пр. / відп. за вип. Т. В. Гончарук. - Тернопіль : ТНЕУ, 2018. - С. 18-20.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30682-
dc.publisherТернопіль : ТНЕУuk_UA
dc.titleПолітичний імідж та політична рекламаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:СОЦІОКУЛЬТУРНІ ТА ПОЛІТИЧНІ ПРІОРИТЕТИ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІЇ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
18.PDF50.76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.