Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30659
Назва: Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Ключові слова: професійна підготовка, майбутні маркетологи, професійна компетентність, педагогічні умови, інтерактивні технології
professional preparation, future marketers, professional competence, pedagogical conditions, interactive technologies
Дата публікації: 2016
Видавництво: Science Rise : наук. журн. Сер. : Педагогічна освіта. – 2016. – № 4 (21)
Бібліографічний опис: Адамів С. Є. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій / С. Є. Адамів // Science Rise : наук. журн. Сер. : Педагогічна освіта. – 2016. – № 4 (21). – С. 22–25.
Короткий огляд (реферат): У статті уточнено сутність професійної компетентності. Обґрунтовано актуальність формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій. У контексті дослідження педагогічними умовами формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій визначено: створення професійно-мотиваційного середовища шляхом використання інтерактивних технологій; забезпечення інтегративного підходу в формуванні професійної компетентності майбутніх маркетологів; залучення студентів в квазіпрофесійну діяльність на основі ділових та рольових ігор; активізація самоосвітньої діяльності студентів засобами інтерактивних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30659
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
texc_2016_4(5)__5.pdfПедагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій338.35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.