Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30659
Назва: | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій |
Автори: | Адамів, Світлана Євгенівна |
Ключові слова: | професійна підготовка, майбутні маркетологи, професійна компетентність, педагогічні умови, інтерактивні технології professional preparation, future marketers, professional competence, pedagogical conditions, interactive technologies |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | Science Rise : наук. журн. Сер. : Педагогічна освіта. – 2016. – № 4 (21) |
Бібліографічний опис: | Адамів С. Є. Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій / С. Є. Адамів // Science Rise : наук. журн. Сер. : Педагогічна освіта. – 2016. – № 4 (21). – С. 22–25. |
Короткий огляд (реферат): | У статті уточнено сутність професійної компетентності. Обґрунтовано актуальність формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій. У контексті дослідження педагогічними умовами формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій визначено: створення професійно-мотиваційного середовища шляхом використання інтерактивних технологій; забезпечення інтегративного підходу в формуванні професійної компетентності майбутніх маркетологів; залучення студентів в квазіпрофесійну діяльність на основі ділових та рольових ігор; активізація самоосвітньої діяльності студентів засобами інтерактивних технологій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30659 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
texc_2016_4(5)__5.pdf | Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій | 338.35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.