Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30657
Назва: Організація експериментального дослідження з формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Ключові слова: майбутні маркетологи, професійна компетентність, структура професійної компетентності, компоненти, критерії, показники, рівні.
future marketers, professional competence, professional competence structure, components, criteria, indicators, level.
Дата публікації: 2015
Видавництво: Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : зб. наук. праць Херсонського національного технічного університету. – Херсон : Грінь Д. С., 2015. – Вип. 1 (12), т. 5.
Бібліографічний опис: Адамів С. Є. Організація експериментального дослідження з формування професійної компетентності майбутніх маркетологів засобами інтерактивних технологій / С. Є. Адамів // Актуальні проблеми державного управління, педагогіки та психології : зб. наук. праць Херсонського національного технічного університету. – Херсон : Грінь Д. С., 2015. – Вип. 1 (12), т. 5. – С. 45–48.
Короткий огляд (реферат): У статті порушено проблему уточнення структурних компонентів, критеріїв, показників та рівнів сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів. Здійснено спробу охарактеризувати у структурі професійної компетентності майбутніх маркетологів мотиваційний, гностичний, конативний та особистісний компоненти. На основі виокремлених в межах дослідження критеріїв умовно визначені чотири рівні сформованості професійної компетентності майбутніх маркетологів (творчий, функціональний, відтворювальний, інтуїтивний) і конкретизовано основні показники їх сформованості.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30657
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів_Стаття.docxСТРУКТУРНІ КОМПОНЕНТИ, КРИТЕРІЇ, ПОКАЗНИКИ ТА РІВНІ СФОРМОВАНОСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАРКЕТОЛОГІВ46.13 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.