Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/3065
Назва: Оцінювання та прогнозування кон'юнктури ринку пива України
Інші назви: Estimation and prognostication of beer market conjuncture
Автори: Окрепкий, Ростислав Богданович
Okrepkyi, Rostislav Bogdanovych
Ключові слова: кон'юнктура ринку
кон'юнктурні показники
кон'юнктурна інформація
поточна кон’юнктура
кон'юнктурний прогноз
стихійні коливання ринку
адаптивна модель
market conjuncture
conjuncture indices
conjuncture information
conjuncture prognostication
elemental market fluctuation
adaptive model
Дата публікації: 2006
Бібліографічний опис: Окрепкий, Ростислав Богданович. Оцінювання та прогнозування кон'юнктури ринку пива України [Текст] : дис. ... канд. екон. наук : 08.06.01 / Ростислав Богданович Окрепкий. - Тернопіль : ТНЕУ, 2006. - 239 с.
Короткий огляд (реферат): АНОТАЦІЯ Окрепкий P. Б. Оцінювання та прогнозування кон'юнктури ринку пива України. - Рукопис. Дисертація на здобуття вченого ступеня кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.01 - економіка, організація і управління підприємствами. -Тернопільський державний економічний університет. - Тернопіль, 2006. У роботі розглянуті теоретичні, методичні та практичні проблеми оцінювання та прогнозування кон'юнктури товарного ринку, проаналізовано суть категорії "кон'юнктура ринку", уточнено поняття "маркетингові дослідження кон'юнктури ринку" та висвітлено їх значення у процесі управління підприємством в умовах стихійності та непередбачуваності розвитку ринку. Розроблено алгоритм оцінювання кон'юнктури ринку та її прогнозування, який грунтується на системному дослідженні основних кон'юнктурних показників з врахуванням сучасних вимог ринку до швидкозмінних в часі складних об'єктів дослідження і дозволяє не лише з достатньою точністю визначити поточний стан і перспективи розвитку кон'юнктури ринку, а й оптимізувати витрати часу на збір інформації та дослідницькі процедури в умовах стихійності та динамічності ринкових процесів. Згідно з цими положеннями проведено оцінювання поточної кон'юнктури ринку та розроблено середньостроковий кон'юнктурний прогноз з виявленням довірчих інтервалів, в яких можливі стихійні коливання ринку. Розроблено адаптивну модель короткострокового прогнозування попиту, яка дозволяє підприємствам оперативно реагувати на ринкові фактори невизначеності і ризику та усувати диспропорції між виробництвом та споживанням пива. Ключові слова: кон'юнктура ринку, кон'юнктурні показники, кон'юнктурна інформація, поточна кон’юнктура, кон'юнктурний прогноз, стихійні коливання ринку, адаптивна модель. ANNOTATION Rostislav В. Okrepkyi. Estimation and prognostication of beer market conjuncture. - Manuscript. Theses on obtaining scientific degree of the Candidate of economic sciences in speciality 08.06.01 - economics, organization and management of enterprises. - Ternopil State Economic University. - Ternopil, 2006. Theoretical, methodological and practical problems of estimation and prognostication of goods market conjuncture have been considered; the essence of the category "market conjuncture" has been analyzed; the conception "marketing research of market conjuncture" has been specified; and their importance in the process of management of enterprise under condition of spontaneity and unpredictability of market development have been cleared out. The algorithm of estimating market conjuncture and its prognostication which is based on systematic research of the basic conjuncture indices with due regard for modern market demands for quickly changeable in time complex objects of research has been worked out. It allows not only to define precisely the modern state and perspectives of market conjuncture development, but also to optimize time spending for obtaining information and research procedures under condition of spontaneity and dynamics of market processes. According to these statements, the estimation of current market conjuncture has been carried out and middle-term conjuncture prognostication with revealing the terms during which elemental market fluctuations are possible has been worked out. Adaptive model of short-term prognostication of demand that allows enterprises to react quickly to market factors of uncertainty and risks and to eliminate disproportions between enterprises and beer consumption has been worked out. Key words: market conjuncture, conjuncture indices, conjuncture information, conjuncture prognostication, elemental market fluctuation, adaptive model.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/3065
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
дисертація_Окрепкий.pdf2.36 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.