Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30632
Назва: Використання засобів інтерактивних технологій у підготовці майбутніх маркетологів
Автори: Адамів, Світлана Євгенівна
Ключові слова: технології інтерактивного навчання, професійна підготовка майбутніх маркетологів, інтерактивна взаємодія
Дата публікації: 2014
Видавництво: Науковий вісник Чернівецького університету : зб. наук. праць. Сер. : Педагогіка та психологія.
Серія/номер: Педагогіка та психологія;
Короткий огляд (реферат): У статті конкретизовано сутність поняття «засоби». Установлено, що засобами інтерактивних технологій є інтерактивні форми проведення занять та інтерактивні методи навчання. Окреслено специфіку проведення лекційних занять у вищій школі з використанням інтерактивної взаємодії. Обґрунтовано доцільність використання інтерактивних форм і методів під час проведення лекційних і семінарських занять.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30632
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Адамів.docВикористання засобів інтерактивних технологій у підготовці майбутніх маркетологів66 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.