Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30627
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій В.-
dc.contributor.authorFurman, Anatoliy V.-
dc.date.accessioned2018-07-17T11:00:17Z-
dc.date.available2018-07-17T11:00:17Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationФурман, А. В. Освітні сценарії: сутність, композиція, принципи створення [Текст] / Анатолій В. Фурман // Психологія і суспільство. – 2009. – № 3. – С. 174-192.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30627-
dc.description.abstractIn the article the 15 years’ experience of the scientific development of educational scenarios as one of the most important innovation-methodolodical ways of projecting and realization of psychodramatic technologies of efficient interaction of a teacher and students in the author’s experimental system of module-developing system has been generalized. The composition and terminology, concepts, principles and conditions of creation of complete scenarios of ideal training-psychological act-event has been substantiated.uk_UA
dc.publisherТНЕУuk_UA
dc.titleОсвітні сценарії: сутність, композиція, принципи створенняuk_UA
dc.title.alternativeEducational Scenarios: Essence, Composition, Principles of Creationuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Психологія і суспільство 2009, № 3 (37)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Фурман.pdf701.38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.