Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30602
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМазур, Володимир Степанович-
dc.date.accessioned2018-07-14T15:59:22Z-
dc.date.available2018-07-14T15:59:22Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30602-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти формування довготривалих взаємовідносин підприємства зі споживачами, формування клієнт-орієнтованості та підвищення рівня лояльності споживачів. Проаналізовано систему класифікації споживачів та конкурентоспроможність готельно–рестораного бізнесу. Обґрунтовано шляхи розвитку клієнторієнтованого підходу в готельно–рестораному бізнесі.uk_UA
dc.publisherМазур В.С. Клієнторієнтований підхід – ефективний інструмент ведення готельно – ресторанного бізнесу/В.С. Мазур//Scientific Journal Virtus Issue # 21, February, 2018. – P.291-295uk_UA
dc.subjectклієнторієнтованістьuk_UA
dc.subjectвзаємовідносини із клієнтамиuk_UA
dc.subjectклієнторієнтований підхідuk_UA
dc.subjectлояльністьuk_UA
dc.subjectобслуговування клієнтівuk_UA
dc.subjectбізнес–процеиuk_UA
dc.titleКлієнторієнтований підхід – ефективний інструмент ведення готельно – ресторанного бізнесуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КЛІЄНТОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД.pdf514.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.