Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/30602
Назва: Клієнторієнтований підхід – ефективний інструмент ведення готельно – ресторанного бізнесу
Автори: Мазур, Володимир Степанович
Ключові слова: клієнторієнтованість
взаємовідносини із клієнтами
клієнторієнтований підхід
лояльність
обслуговування клієнтів
бізнес–процеи
Дата публікації: 2018
Видавництво: Мазур В.С. Клієнторієнтований підхід – ефективний інструмент ведення готельно – ресторанного бізнесу/В.С. Мазур//Scientific Journal Virtus Issue # 21, February, 2018. – P.291-295
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти формування довготривалих взаємовідносин підприємства зі споживачами, формування клієнт-орієнтованості та підвищення рівня лояльності споживачів. Проаналізовано систему класифікації споживачів та конкурентоспроможність готельно–рестораного бізнесу. Обґрунтовано шляхи розвитку клієнторієнтованого підходу в готельно–рестораному бізнесі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/30602
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
КЛІЄНТОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД.pdf514.05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.